Yummber Konyhák bemutatása 2. rész

Éva konyhája, a PestiSzakács(Nő)

Napi örömforrás nekem a főzés: teljesen kikapcsol, teret ad minden kiéletlen kreativitásomnak, plusz tudom próbálgatni a környezetemen azt a fixa ideámat is, hogy ami egészségtudatos - ne adj' Isten a világ másik felén számít hagyományosnak - az is lehet finom.

jeleseva3.JPG

jeleseva5.JPG

Kutató közgazdászként végeztem, de voltam vállalati felsővezető és vállalkozó is. Épp most készülök kitanulni a biztosítási szakma egy speciális területét, hogy egy másik dilimnek is teret engedhessek végre, ami az ötven fölöttiek megfizethető árú egészségügyi szolgáltatással történő ellátása.

Hobbim a főzésen, illetve mindenféle gasztroszörföléseken túl a "kultúrafogyasztás": a színház-, az irodalom- és főképp a képzőművészet minden formájának élvezete.

Azért kezdtem használni a Yummbert, hogy a napi szintű foglalkozásomat a főzéssel-etetéssel még egy szálon
biztosítsa, meg hogy visszajelzéseket kapjak arról, mit esznek ma szívesen az emberek Pesten.

Üzenet a Yummberezőknek:

A tanácsom egy könyvből való, nekem sokat segített az írásgörcsöm feloldásában: "Sose arra figyelj, hogy amit írsz, tetszeni fog-e másoknak, hanem arra, hogy minél inkább fejezze ki, amit mondani akarsz!" (értsd: Ne tegyél föl olyan ajánlatot a YUMMBER-re, amit nem adnál a családnak vacsorára!)