Egy hét a Yummberrel

Interjú Ihász Zsolttal, aki egy hétig használta a Yummbert

A Yummber szokatlan, elsősorban mazochista célokat szolgáló nyereményjátékot indított, tehát azt vártuk, hogy mondjátok nyugodtan a kritikát, toljátok az arcunkba miért nem mentek épp yummberezni, vártuk a kíméletlen kifogásokat. Persze úgy fogalmaztunk, hogy mindezt frappánsan írjátok meg nekünk. A legnépszerűbb választ pedig azzal jutalmaztuk, hogy a nyertest egy héten keresztül elláttuk Yummber konyhából származó ebéddel.

Na arról persze nem szólt a sztori (titokban tartottuk), hogy ezt milyen nehéz is volt végül megszervezni, egyrészt mert a Yummber kommunikációs igazgatóját pont azon a héten műtötték (jókívánságokat ide kérjük szépen), másrészt mert ugye először szépen ki kellett választatni nyertesünkkel, hogy mit enne szívesen, majd elküldeni egy Ubert az adott konyhára (mi mást), az Uber pedig aztán elszállította az ételt a kedves nyertesnek, és mindezt a hét valamennyi napján. Ja, az egyik Uber megmondta, hogy ő nem szállít kaját, csak embereket. Jobb, ha tudjátok. 

Ami a kommenteket illeti jöttek szép számmal, örültünk mindegyiknek, fő kedvenceink az alábbiak:

Tamás Krasznai (26 like)
"Én el akartam indulni, isten bizony. De mikor már rajtam volt a kabát és kinyitottam a bejárati ajtót, ott állt egy pingvin és egy fagyasztott heringet szegezett rám. Azóta túszként tart fogva a saját lakásomban, egyik Kossuth cigarettát szívja a másik után és egy Szása nevű orosz jegesmedvével üvöltözik telefonon, hogy csak fél pár cipőket talált a konténer kaviárba rejtve ráadásul mind ballábas! Mivel a Madagaszkár című mese óta tudjuk, hogy a pingvinek elmebetegek, nem merek ellenkezni és csak kommentben jut el hozzátok segélykiáltásom. Azért aki ma tud yummberezni egyet, annak jó étvágyat, lélekben vele leszek."

Eva Kepka (7 like)
"En elindultam.... De a deLorean 1985-re volt allitva, amikor meg nem volt yummber, igy csak keringek HillWalley-be fel ala, de senki sem ismeri...HELP!"

Janos Jancsa (2 like)
"iszonyat másnapos vagyok"

A teljes őszinteség jegyében:

"Állandóan kidob a regisztrácio. De tényleg... "
(na jó ennek kevésbé örültünk)

11.JPG

2.JPG

41 like-kal tehát Zsolt nyert. 

img_5855-2_lq_eztkapdbe.jpg

Hol hallottál először a Yummberről? Miért keltette fel az érdeklődésed?
Nem is emlékszem pontosan melyik oldalon és cikkből értesültem róla először, de rögtön elkezdtem utánajárni a témának. Fogékony vagyok a gasztronómiával kapcsolatos dolgokra és duplán érdekes volt a találkozás, mert egy fejlesztő és reklámcégnél dolgozom, tehát érdekel és követem a startupok világát. Hobby szakácsként nekem izgalmas betekinteni és megkóstolni mások főztjét, ez egy teljesen új tapasztalat gyűjtési lehetőség a megszokott csatornákon kívül.

Mit vársz a Yummbertől? Vendégként használnád szívesen?
Nagyon sokat várok a Yummbertől! Betekintést a hagyományos ízek konyhájába ami a mai világban a kihalás szélén van. Lassan a felgyorsult élet, gyorséttermek, extra külföldi alapanyagok és michelin láz hatására a régi hagyományos ízek ételek és alapanyagok kezdenek eltűnni épp ezért újra érdekessé válni mindenki számára. Remélem világ szinten elterjed a Yummber így bárhol járok akkor lehetőségem lesz az igazi autentikus házi koszt megkostolására és idegenek megismerésére. Napi ebédemet is feldobhatnám az applikáció rendszeres használatával ami változatosságot hozhatna a környék ajánlatai mellett. Adagok terén is optimista vagyok, szerintem sokkal nagyobb mennyiséget fogok kapni az éttermekhez képest, tehát megéri és gazdaságos.
 
Miket ettél a héten melyik ízlett a legjobban?
Hétfőn húslevest és Coq au vin-t (vörösboros kakas) rozmaringos krumplipürével. Kedden francia csirke levest és csoki mousse-t. Szerdán mustáros sertéstarját tepsiben sült krumplival és sütőtökkrémlevest. Csütörtökön csülkös bablevest túrós rétessel. Pénteken meg édesburgonya krémlevest és karfioltésztás vegapizzát. Még most is bizonytalan vagyok, hogy a vörösboros kakas vagy a mustáros sertéstarja volt-e a finomabb ajánlat.
 
Szeretsz kipróbálni új helyeket, új éttermeket vagy van néhány kedvenc helyed, ami bevált és mindig oda jársz, onnan rendelsz?
Jó embert kérdezel, mondhatni rajta tartom a kezem a magyarországi gasztronómia ütőerén. Állandóan hajt a kíváncsiság, hogy újat próbáljak ki, de vannak nagy kedvenceim a városban, vidéken és a lakóhelyem közelében is ahova mindig visszajárok. Ahogy a mondás is említi: "Az vagy amit megeszel", számomra ez nagyon fontos mind amellett, hogy borzasztó izgalmas is. Tapasztalataimat próbálom megosztani ismerőseimmel eztkapdbe facebook pagen és instragam profilon, hogy jót és újat ajánlhassak számunkra.
Egyébként is érdekelnek a különleges fogások vagy szereted a jól megszokott ízeket?
Nekem hagyományos konyha, streetfood és fine dining is jöhet. Az a fontos, hogy az alapanyaghoz a lehető legjobban nyúljunk és legkíméletesebben bánjunk vele. Próbáljunk eredeti mivoltából minél többet megőrizni.